فرزند پروری بچه داری شیرخشک فرزند پروری

تصویر
۱۶ پاسخ

قیمه راحتره بزار کنارش هم ی مدل تونی الویه هم خوبه

عزيزم میتونی جوجه کنی ومردا کباب کنن با نون بخورین وساندویچ مرغ وسالاد الویه دسرهم میتونی ژله یا پاناکوتا درست کنی خیلی خوشمرس یا کیک یخچالی درست کن با بیسکویت پتی بور

چلو گوشت بزار با شوید پلو
با کبابی
رااااحت

یعنی من عاااااااااااااااشقتمممممم که هر دفعه هم اعتراف میکنی که تنبلی و حوصله نداری
کباب و فسنجون😬🙄🙄🤣🤣

بنظرمن ساندویچ مرغ درست کن با سالاد فصل و مثلا ماست خیار مخلفات حالا میتونی اسنک از قبل درست کنی بعد گرم کنی

اتفاقا من فردا شب مهمون دارم بعد گفتن نونی ، من میخام الویه و اسنک درست کنم

سالاد ماکارونی والویه وترشی وماست‌ونوشابه بده

بادمجون شکم پر عالیه

تصویر

به نظرم یه جور خورشت و برنج درست کن تعداد زیاده غذای نونی کم میاد

ب عنوان دسر چیز کیک با ساقه طلایی درست کن، ژله خورده شیشه، و ژله میوه، غذاهم ب نظرم ی مدل برنجی درست کنی با ی کوکو سبزی، یا گردو البته اگ دو‌ مدل نمیخوای، راحت تر از نونیه یعنی واس اینجوریه کلا شمالیا عشق برنجن😁😁

پیتزا خونگی، پیراشکی گوشت، سالاد ماکارونی، پاستا، سالاد الویه، انواع ساندویچ، کیک مرغ

کباب با میرزا قاسمی 😂😂😂😂

ساندویچ مرغ خوبه بنظرم

دسر پاناکوتا
روکر موز
دسر کاپوچینو بدی
سالاد الویه
کشک و بادمجان
ساندویچ مرغ
کیک مرغ
بندری

همون سالاد الویه رو با بندری بده
دسر هم چیزی به ذهنم نمیرسه😂

پیتزا خونگیم راحته به نظرم

سوال های مرتبط

مامان دارا مامان دارا ۶ سالگی