دخترمنم همینه از ۲تا۳سالگی اوج لجبازیشونه اصلا دعواش نکن🥹
چند ماه دیگه بهتر میشه
شما براش توضیح بده بگو بابات رفت ماشین پارک کنه الان میاد و...
پسر منم همینه
اره پسرمنم همینه واسه گوشی بازی و واسه خوراکی جات
پسر منم همینطوریه
دقیقا مثل دختر من
لجباااز ک حد نداره
ولی میگن واسه سندوسالگی اینجوری هستن همه نمیدونم کاش خوب بشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.