۶ پاسخ

دخترمنم همینه از ۲تا۳سالگی اوج لجبازیشونه اصلا دعواش نکن🥹

چند ماه دیگه بهتر میشه
شما براش توضیح بده بگو بابات رفت ماشین پارک کنه الان میاد و...

پسر منم همینه

اره پسرمنم همینه واسه گوشی بازی و واسه خوراکی جات

پسر منم همینطوریه

دقیقا مثل دختر من
لجباااز ک حد نداره
ولی میگن واسه سن‌دوسالگی اینجوری هستن همه نمیدونم کاش خوب بشن

سوال های مرتبط