امروز پیاده روی کردم ترشح سفیده اومد عیب نداره

۳ پاسخ

سلام عزیزان من خودم روانشناس هستم

تو روبیکا هم گروه چت تجربیات مادران باردار و اقدامی ها دارم آیدیم میذارم برا دریافت لینکش pm بدید
سوالاتونم رایگان پاسخ میدم
@noorZendegi_psy

دقیقااااااا تو هفته شما من میرفتم الان تو هفته ۱۷نتیجشو دیدم

نرو رعایت کن سه ماه اول مخصوصاااااا پله من رفتم مجبور بودم برا کلاسام سرویکسم عددش اومده‌پایین الان استراحتم

سوال های مرتبط

مامان مامان  پسری مامان مامان پسری هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی