سلام عزیزان من خودم روانشناس هستم
تو روبیکا هم گروه چت تجربیات مادران باردار و اقدامی ها دارم آیدیم میذارم برا دریافت لینکش pm بدید
سوالاتونم رایگان پاسخ میدم
@noorZendegi_psy
دقیقااااااا تو هفته شما من میرفتم الان تو هفته ۱۷نتیجشو دیدم
نرو رعایت کن سه ماه اول مخصوصاااااا پله من رفتم مجبور بودم برا کلاسام سرویکسم عددش اومدهپایین الان استراحتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.