منکه دست میکشم به موهام بوته ای میاد چه برسه شونه کنم کوتاه هم کردم تا جای گردنمه ولی بازم میریزه
منم همینم
چندتا دونه میخک و یه مقدار رزماری رو بجوشون، تا یک هفته میشه تو یخچال هم نگه داشت
روزی یک بار اسپری کن به کف سرت و ماساژ بده
مولتی ویتامین بخور اگه شیر خودتو میدی پودر لیدی میل هم بخور کلسیم و ویتامین دی هم یادت نره من با همینا اصلا ریزش نگرفتم
کمبود ویتامین داری
اگه شیر خودت رو میدی،قرص لاکتاول و قرص آهن و امگا ۳ و هیرویت بخور هر روز
وای منم عاصی شدم😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.