۶ پاسخ

منکه دست میکشم به موهام بوته ای میاد چه برسه شونه کنم کوتاه هم کردم تا جای گردنمه ولی بازم میریزه

منم همینم

چند‌تا دو‌نه میخک و یه مقدار رزماری رو بجوشون، تا یک هفته میشه تو یخچال هم نگه داشت
روزی یک بار اسپری کن به کف‌ سرت و ماساژ بده

مولتی ویتامین بخور اگه شیر خودتو میدی پودر لیدی میل هم بخور کلسیم و ویتامین دی هم یادت نره من با همینا اصلا ریزش نگرفتم

کمبود ویتامین داری
اگه شیر خودت رو میدی،قرص لاکتاول و قرص آهن و امگا ۳ و هیرویت بخور هر روز

وای منم عاصی شدم😢

سوال های مرتبط