پارسال ۳۰ بود امسال شده ۴۵ تومن
سلام گلم اگه کسی کانفیینگ میخواست منو معرفی کن🌸🌸
@Radvinmoradi7879
من دیروز پرسیدم گفت بابیمه تامین اجتماعی سزارین اول اختیاری ۴۲میلیون مطمینید؟
من هزینه دکتر و بیمارستان سزارین اختیاری ۴۵بادارو همه چی انجام دادم هزینه بیمارستان تنها بدون بیمه ۴۵تومنه من با بیمه بیستو سه و ششصد دادم
من ۶ تومن بیمارستان ۳ تومن دکتر ازم گرفت ۳ تومن هم ب ان آی سی یو بچم مدفوع خورده بود
منم میخوام بدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.