۷ پاسخ

اول یکم دستتو خیس کن بزن ب نون یکم نم دار بشه بعد سس قرمز رو بزن ب نون، بعدش موادتو بریز
وقتی میزاری توی فر بالا و پایین روشن کن، ده دقیقه شد زیرشو نگاه کن اگ یکم سرخ شده بود ینی پخته اس، زیرشو خاموش کن روشو بزار روشن باشه تا قشنگ پنیرش اب بشه ،
از فر هم در اوردی تا زمانی داغه برشش بده بعد بزارش تو یه سینی چیزی روشو سفره نخی بنداز تا خنک بشه دیگه عمرا خشک بشه
شوهرم فست فودی داشت همیشه اینجوری درست میکنه تو خونه

روش آب بریز قسمت پایین و هم یا روشن نکن یا خواستی روشن کنی درجه شو کم ترکن

اول ک آب اسپری کن و ی ظرف استیلی چیزی آب کن بزار تو فرت بعدش هم درآوردی روش دستمال بکش یکم بمونه نرم میشع

وقتی ک میخوای بزاریش تو فر اول روش آب اسپری کن یکمی بعدش ی ظرف کوچولو آبم همراهش بزار تو سینی فر

من از پودر‌خمیر سه کاره شاهسوند استفاده میکنم خیلی خوب‌میشه

من تو هواپز میپزم اصلا خشک نمیشه نرم میمونه

سس زیاد بزن من یکم گوجه میزنم خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل😍 مامان ابوالفضل😍 ۲ سالگی