۱ پاسخ

برای زایمان سردار سلیمانی فردیس هم خوبه
دکتر و پرستار و ماما ها خیلی مهربون هستن
من می خواستم برم خصوصی یه مورد اورژانسی پیش اومد رفتم چک بشه اینجا کلا نظرم برگشت

سوال های مرتبط

مامان حسام آرسام وَسام مامان حسام آرسام وَسام ۲ ماهگی