خب شوهرت راس میگه بنظرم از این خونه بزن نامت خونه شریکی هم به درد نمیخوره
عزیزم با طلاهات خدافظی کن متاسفم
خب اگر این دوتا خونه تفسیم بشه اون حیاط مال اون...این برای تو...این قیمت از اون کمتره؟
ولی در کل اگر ۳ نفری پول دادین باید ب بنام ۳ نفر میشد...اونو خریدین این میشه ارث باهم فرق داره
اینجایی که هستیدو بزنه بنام شما
وگرنه طلاهات به چوخ رفته
یا خداااا
خواهر حداقل شریکی میزدین به اسم خودتون چه کاریه به پدر شوهر دادین من که چشم آب نمیخوره بدن به شما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.