۸ پاسخ

چقد هممون خسته ایم😓مگه نه ....
خسته و محکوم به ادامه.....🤕😫

باورت میشه آنقدر تو فشار روحی و روانیم ک دلم میخواد یک روز تمام تنها تو خونه برم تو اتاق درو ببندم و چشامو رو هم بزارم اصن بلند نشم خیلیییییی خستم این بچه هامن ک وادارم میکنم صب ب صب ازجام بلند شم و این روزای تکراری و ادامه بدم خیلی خستممممممم و کسی ک درکم کنه رو ندارم 💔💔💔💔💔💔💔

اره بخدا دقیقا دیشب به پدرشوهرم میگفتم دلم میخاد یک ماه یا بیشتر به یه خواب عمیق برم

کاش بودکاش

ای کاش....

ای کاش واقعا خسته هستم از زندگی

کاش🥲

دقیقا😩😩😩

سوال های مرتبط