برا من ۷ بود میگفتم پسرم میشه سلطان دماغ در حالیکه نرماله🥲
ان بی چیه
۶/۴بود واسه من
برا من ۵.۵ بود، اتفاقا خیلی هم بینیش گوگولیه
برای من تو آنومالی 4.6 بوذ
برای نینی من ۵.۸ بود
حرکات جنین حس کردید شکمتون نبض میزنه؟
برا من ۶.۲ بود😐😐😐
نه اوکیه اصلا نترس
پیش کی رفتین انومالی
برای من ۷ بود گفتن نرماله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.