۱۱ پاسخ

برا من ۷ بود میگفتم پسرم میشه سلطان دماغ در حالیکه نرماله🥲

ان بی چیه

۶/۴بود واسه من

برا من ۵.۵ بود، اتفاقا خیلی هم بینیش گوگولیه

برای من تو آنومالی 4.6 بوذ

برای نینی من ۵.۸ بود

حرکات جنین حس کردید شکمتون نبض میزنه؟

برا من ۶.۲ بود😐😐😐

نه اوکیه اصلا نترس

پیش کی رفتین انومالی

برای من ۷ بود گفتن نرماله

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌ویکم بارداری