من شبی دو تا میخوردم دوتا ۵۰ میلی گرم از شب ۳ تا هفت با دوتا امپول ازاد سازی تو ۱۴ سیکل دو دوره تو شهریور و مهر خوردم نشد بعد دکتر نرفتم تا بهمن ماه که دوباره رفتم پیش دکترم بهم پودر اکتوفول داد روزی دو شاسه و کلومیفن ۵۰ که بازم شبی دوتا از سه تا هفت یه دوره دوباره خوردم نشد و دوره دوم باردار شدم
ایشالا شما هم نتیجه بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.