۱۳ پاسخ

والا من از اولش از کرم استفاده کردم

من از پودر موبر استفاده میکنم کرم بدرد نمیخوره

من میرم اپلاسیون ژیلت هم حساسیت میکنم پمادم بدتر

من کلا موبر استفاده میکنم 😊

نه عزیزم بهتره از پودرش استفاده کنی کرم موبر بده

من ک از اول استفاده کردم دکترگفت بد از ۳ ماهه اول مشکلی نداره

منم شنیدم ک خوب نیس امن ترین راه ژیلته دیر ب دیر تر استفاده کن منم حساسیت دارم

دکتر بمن گفت فقط ژیلت اپیلاسیون:/😐

جذب میشه خوب نیست

من یبار زدم

ژلت کم خطرتره عزیزم حالا خودت میدونی

استفاده نکنی بهتره عزیزم

سلام عزیزم نه

سوال های مرتبط