۱۰ پاسخ

شاید به مای بیبی حساسیت داره.
مارک دیگه نبستی تا به حال؟
کرم زیاد زدنم خوب نیستا

همیشه پماد بزن عزیزم

من ازامروزسایزدومیبندم جای مای بیبی خط میافتاد

شاید حساسیت داره به مای بی بی پوشکشو عوض کن

پوماد ایروکس بزن

عزیزم سایز ۲ ببند

سایز ۲ ببیند

مثل اینکه جاي مای بیبیه سایز ۲ بگیر

باید پوشک سایز ۲ بگیری

همیشه هم چرب میکنم با کالاندولا و اردن خیلی کم سودو کرم میزنم

سوال های مرتبط