مامانا کسی از شیر گیگوز استفاده کرده؟!

۱۳ پاسخ

دخترمن میخوره تغریبا از۷-۸ماهگی

منم گیگوز میدم راضی ام

من میدادم خیلی خوب بود سبک و راحت هضم میشد یبوست هم نداشت

دخترم زیر ۱ سال که بود میدادم سیرش نمیکرد و اسهال میشد

منم گیگوز میدم و راضیم

من از 2 ماهگی گیگوز میدادم از گیگوز 2 رو دو سه ماه بهش دادم خوب بودا ولی یبوست وحشتناکی دخترم گرفته بود که فقط جیغ می‌کشید در حدی که میگفتین الان مقعدش پاره میشه
اینجوری شد که برگشتم دوباره نان دادم خوب شد

آره تا ۷ ماهگی دادم من بعد دیگه پیرم نخوزدش الان نان میدم

اره از دوماهگی پسرم میدم

اره من استفاده میکنم

من میدم راضی یا ناراضیشو نمیدونم نان به بچم نساخت ولی دکتر گیگوز معرفی کرد ساخت بش
بچمم هیکلیه یعنی در نگاه بش نمیخوره چقدر باشه ولی خب وقتی بلندش میکنی به شدت سنگینه من خودم اینو دوس داشتم چون وقتی نان میدادم انگار بچه تپلی پف پفی میشه

اره ما تازه از نان کوچ کردیم به گیگوز

من میدادم بعد یسال دیگ بهش نساخت اپتامیل میدم

اره من میدم

سوال های مرتبط