بتا 972 خوبه؟امروز آزمایش دادم

۶ پاسخ

عالیه، مبارک باشه عزیزم❤

انتقال داد بودی

عالیه برا من اول ۱۰۰ وخوردی بود

عالی 😍
مبارکه عزیزم

آخرین پریودت کی,بوده

اره خوبه، ۴۸ ساعت بعد باز باید ازمایش بدی دوبرابر شده باشه یعنی نرماله همه چی

سوال های مرتبط

مامان نخود و لوبیا مامان نخود و لوبیا هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان جوجه ها🐣💛 مامان مامان جوجه ها🐣💛 هفته هفدهم بارداری