۶ پاسخ

عزیزم شیر خشک هم گذاشتی؟چه مارکی؟

خوشگلم عکس پتو دور پیج میتونم ببینم

اره خوبه لباس سایز صفر باشه حتما

۲ دست لباس کافیه جوراب کلاه دستکش هم یکی بسته ولی جوراب بهتره پای بچه نکنی هوا گرمه بخاطر زردی پتو دوتا ببر خشک کن دوتا ببر

منم همینارو گذاشتن فقط ۳دست لباس زیادنیس؟من۲دست برداشتم

کدوم بیمارستان میری؟!
دکترت کیه

سوال های مرتبط