۶ پاسخ

ایشالا باردار میشی پریود نمیشی عزیزدلم🥹🤲🏻🤰🏻

من امروز روز موعدمه هیچ امیدی هم ندارم راستشو بخوای معاوضه میکنم با پراید مدل ۸۹😂 بدم به تو زود بیبی چک بزنی🤪

چون منتظری که نشی میشی
تا وقتی روزا رو بشمری و چشم انتظار وایسی باردار نمیشی چون اون استرس و هیجان و اضطراب نمیزاره

انشاالله که عزیزم این ماه دیگه پریود نمیشی و میای خبر بارداریت رو میزاری
سلام خوبی کم پیدایی خیلی نمیای گهواره

منم سیکلم باشماست دیرمیگذره🥲

وای اره بخدا هرچی هم میخوای بهش فک نکنی نمیشه منم یه هفته به موعدم ۸ ماهه تو اقدام خداکنه این ماه دیگه بشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🌈🐥 مامان جوجه🌈🐥 هفته یازدهم بارداری