ایشالا باردار میشی پریود نمیشی عزیزدلم🥹🤲🏻🤰🏻
من امروز روز موعدمه هیچ امیدی هم ندارم راستشو بخوای معاوضه میکنم با پراید مدل ۸۹😂 بدم به تو زود بیبی چک بزنی🤪
چون منتظری که نشی میشی
تا وقتی روزا رو بشمری و چشم انتظار وایسی باردار نمیشی چون اون استرس و هیجان و اضطراب نمیزاره
انشاالله که عزیزم این ماه دیگه پریود نمیشی و میای خبر بارداریت رو میزاری
سلام خوبی کم پیدایی خیلی نمیای گهواره
منم سیکلم باشماست دیرمیگذره🥲
وای اره بخدا هرچی هم میخوای بهش فک نکنی نمیشه منم یه هفته به موعدم ۸ ماهه تو اقدام خداکنه این ماه دیگه بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.