۸ پاسخ

خوبه دیگه این نفخا باید بیاد بیرون

خب برای ماهم نفخ داره

خوبه دیگه

خوبه بزاربگوزه

طبیعیه

خوبه که اگه میگوزه خیلی خوبه یعنی احتباس گاز نداره دارن خارج میشن گازها

خوبه که عزیزم

خوبه دیگه بمونه تو دلش دل درد میشه🫠

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی