۳ پاسخ

ن چیزیش نمیشه

عزیزم اگه دمای خونت گرم نیست خراب نشده چون روش زده دمای زیر ۲۵ من همیشه تو کابینت میذارم چون خونم خنکه

عزیزم باید یخچال نگهداری بشه
چند روز یخچال نبود

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان محمدجواد🩵 مامان محمدجواد🩵 ۷ ماهگی