۸ پاسخ

مامان سوفيا منو شما تقريبا هم هفته ايم شما ميخواي طبيعي زايمان كني؟ تاريخ زايمان زدين؟ من ميخوام سزارين شم🫠

برا همه نیازه ک برن؟؟

به امید خدا همه چی خوبه
کجا اکو میری عزیزم پیش کدوم دکتر ؟

بسلامتی🌸منم هفته ۲۰ رفتم از اون ب بعد هم هرسری دکتر چک میکنه قلب رو
امروز میخوام برم سونو رشد امیدوارم برا جفتمون همچی عالی باشه👌🏻🩷🩵

خیره عزیزم 😍 حتما خیره ❤️

یه چیزشیرین همراهت ببر گلم قبل اکو بهت میگه چیزشیرین بخور

چیزی نیست نوشابه بخور راه برو حتما

عزیزم میشه بگید شلوارتون رو از کجا خریدید بارداری هست درسته ؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی جان🩵 مامان نی نی جان🩵 هفته سی‌وششم بارداری