۳ پاسخ

مبارکت باشه 😍
ایشالا ۳۷ رو هم رد کنیم همه مون که خیالمون راحت بشه 😎
بعدش باز استرس زایمان رو داشته باشیم 😅

ای جانم😍😍 ایشالا باقیشم بسلامتی بگذرونی تودلیتو صحیح و سالم بغل بگیری قشنگم

خداروشکر بی شک دو ماه باقیمونده هم به بهترین شکل میگذره عزیزم 😽💕

سوال های مرتبط

مامان سوفیا 🩷 مامان سوفیا 🩷 روزهای ابتدایی تولد