۹ پاسخ

من دیشب خیلی شب سختی رو داشتم به هر طرف دراز میکشیدم پهلوهام تیر میکشید پامیشدم بشینم واژنم تیر میکشید 🥲

اره واقعا مادر بودن اصلا نمیشه توصیف کرد

🥰🥰🥰🥹

مرسی فداتشم

دقیقا منم دیشب تا صبح فقط گریه کردم و از خدا توان و صبر بیشتر خواستم

😍😍😍😍

مرسی عزیزم🥹🩵

🥰🥰🥰🥰

و منی که دیشب به خاطر فشار به ریه و دنده و معده و درد زیرشکم و کشاله ران و کمر و... گریه میکردم و میگفتم خدایا کمکم کن، چقدر سخته مادر شدن...
ممنون عزیزم❤️

سوال های مرتبط