انشاالله هر موقع که باشه به سلامتی باشه
😅منم الان دو شبه درد دارم هعی میگم امشب زاییدم امشب میخام ن خبری نی
😂به من که هر روز الهام میشه
به الهامت بگو سراغ منم بیاد😂
من بچه اولم 3 مهر تاریخ زایمانم بود، ولی 40 هفته و 4 روز دردم شروع شد و دخترم شد 7،7.... تنها ذوقم حین درد این بود تاریخش رند شده 😅
انشاالله
سلام مارو هم به الهام جون برسون
ان شاالله سالم و سلامت به دنیا بیاد
ایشالا ک هروقت شد ب سلامتی و راحتی باشه و کوچولوت و با دل خوش و حال خوب بغل کنی
از این الهاما منم زیاد داشتم
حالا اگه نشدی چی؟!
ب الهامت چی میخوای بگی؟
۳۷هفته هستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.