۱۱ پاسخ

انشاالله هر موقع که باشه به سلامتی باشه

😅منم الان دو شبه درد دارم هعی میگم امشب زاییدم امشب میخام ن خبری نی

😂به من که هر روز الهام میشه

به الهامت بگو سراغ منم بیاد😂

من بچه اولم 3 مهر تاریخ زایمانم بود، ولی 40 هفته و 4 روز دردم شروع شد و دخترم شد 7،7.... تنها ذوقم حین درد این بود تاریخش رند شده 😅

انشاالله
سلام مارو هم به الهام جون برسون

ان شاالله سالم و سلامت به دنیا بیاد

ایشالا ک هروقت شد ب سلامتی و راحتی باشه و کوچولوت و با دل خوش و حال خوب بغل کنی

از این الهاما منم زیاد داشتم

حالا اگه نشدی چی؟!
ب الهامت چی میخوای بگی؟

۳۷هفته هستی

سوال های مرتبط

مامان سوفیا 🩷 مامان سوفیا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان سوفیا 🩷 مامان سوفیا 🩷 روزهای ابتدایی تولد