۶ پاسخ

من کلا میخام۶تا گیفت یادگاری بگیرم فقط واسه نزدیکترینام ولی شکلات فک نمیکنم یادگاری بمونه

فقط منم دنبال اینکارا نیستم؟؟🫩🫩

چه بامزه 😍من میخواستم گیفت شمع بدم

ببخشیداینومیگم ولی اینارو به بقیه میدین اکثرامیندازن میره خب،شکلاتشومیخورن فقط

قشنگه ولی بنظرم تو این گرونی خرج اضافس

وای نه دیگه این مد نکنید

سوال های مرتبط

مامان سوفیا 🩷 مامان سوفیا 🩷 روزهای ابتدایی تولد