۳ پاسخ

شما طبیعی نبودین مگه

من انشاءالله 🥹

الان که من میخام سزارین کنم همه از سزارین مینالن و میگن بده هرچند که طبیعی رو تجربه کردم شکنجه از اون بدتر نبود

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱۰ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۰ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی