باهشت روز تاخیر تستم منفی شد 😓

تصویر
۱۰ پاسخ

من بعد 18روز تستم مثبت شد اونم یکی پررنگ یکی کم

خیلی سخته عمیقا درکت میکنم😥

سه روز تاخیر و منم منفی متنفرم از رنگ صورتیه مدیکور

برات دعا میکنم انشالله ماه بعد خدا یه نی نی خوشگل بزاره تو دلت 😍

فدا سرت
قوی تر برو برا ماه بعد

من با ده روز تاخیر تستم منفی شد صبر کردم بعد ۲۰ روز تاخیر دوباره زدم دوتاش پر رنگ روشن شد

عزیزم🥹ان شالله ماه بعدی مثبت میشه غصه نخور🫂

منم با ۱۰ روز تاخیر منفی شد

ان شاالله ماه بعد باردار میشی عزیزم

فداسرت ایشالا ماه بعد

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین قصد بارداری
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 روزهای ابتدایی تولد
مریم مریم قصد بارداری
مامان جوجه 😍 مامان جوجه 😍 هفته بیست‌ویکم بارداری