من بعد 18روز تستم مثبت شد اونم یکی پررنگ یکی کم
خیلی سخته عمیقا درکت میکنم😥
سه روز تاخیر و منم منفی متنفرم از رنگ صورتیه مدیکور
برات دعا میکنم انشالله ماه بعد خدا یه نی نی خوشگل بزاره تو دلت 😍
فدا سرت
قوی تر برو برا ماه بعد
من با ده روز تاخیر تستم منفی شد صبر کردم بعد ۲۰ روز تاخیر دوباره زدم دوتاش پر رنگ روشن شد
عزیزم🥹ان شالله ماه بعدی مثبت میشه غصه نخور🫂
منم با ۱۰ روز تاخیر منفی شد
ان شاالله ماه بعد باردار میشی عزیزم
فداسرت ایشالا ماه بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.