مسواک انگشتی و خالی میکشین دندون بچه یا یه چی میزنین؟

۶ پاسخ

خالی میکشم

من مسواک گرفتم براش میدم دست خودش ذسته‌شو قشنگ می‌کشه ب دندوناش

میشورم ک خیس باشه خالی میکشم
بعد باز میشورم دوباره میکشم
که تمیز بشه

مسواک انگشتی دیگه نمیزنم مگه موقعی که لثش خارش داره برای دندون در آوردن
مسواک خمیردندون مخصوص بالای یک سال میزنم

من مسواک و با خمیر دندون بچه ها میزنم بهش

خالی‌...

سوال های مرتبط