خالی میکشم
من مسواک گرفتم براش میدم دست خودش ذستهشو قشنگ میکشه ب دندوناش
میشورم ک خیس باشه خالی میکشم
بعد باز میشورم دوباره میکشم
که تمیز بشه
مسواک انگشتی دیگه نمیزنم مگه موقعی که لثش خارش داره برای دندون در آوردن
مسواک خمیردندون مخصوص بالای یک سال میزنم
من مسواک و با خمیر دندون بچه ها میزنم بهش
خالی...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.