خدا میدونه این چیه وارد بدن بچهامون میکنن.از قدیییییییییییم واکسن تا۱۸ماهگی بوذع بعد کلاس اول بعدم اول ذبیرستان
من تو تایپک گذاشتم چه استان هایی باید تزریق کنند
منکه کلا از ۱۸ ماهگی دیگه نبردم بهداشت 🥴
این کجا دیدی؟
همون که فکر کنم شش سالگی میزنن دوز سوم چون بعد از ۱۸ ماهگی دیگه واکسن ندارن تا ۶ سالگی
حتما بخاطر شرایط جنگ و موجودیت واکسن
شایدم شیوع سرخک زرای پیشگیری
بهداشت به ما نگفته
کجا نوشته اینو گلم
من که به بهداشت زنگ زدم گفت چیزی به ما نگفتن
اینو کجا نوشته بود؟
تو کشورهای اروپایی سرخک شیوع پیدا کرده چند وقتیه
مگه نزدیم برا بچه هامون باز این چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.