چند وقت بعد عمل واریکوسل باردار شدید🌹🌹🌹

تصویر
۵ پاسخ

بعد شش ماه سقطم شد
چون اسپرمش اصلا تغییری نکرده بود

یک سال و سه ماه بعدش

من بعد دوماه باردار شدم😑 که کاش نمیشدم چون هنوز اسپرما خوب سالم نشده بودن اما زود باروری همسرم برگشت
دکترا بهمون گفتن سه ماه بعد کامل میشه اسپرما ما چون نمیدونستیم باروری برگشته دوماه بعد باردار شدم😑

بعد گذشت ۱۰ ماه خوب نشد و بهمون گفتن فقط ivf آذر تخمک کشی داشتم هنوز انتقال ندادن

و اینکه سوالم اینه،کسایی که تبلی تخمدان دارن مثلا سیکلشون ۴۵روزه از کجا بفهمن تخمک گزاری چندمه؟؟میخوام طبیعی باردار شم بدون امپول

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو 🩷 مامان دیانا کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری