۳ پاسخ

وااای چقد جذابیت داره 🥹
ولی من هر رنگی بزنم پشیمون میشم کلا یه بار موهامو رنگ کردم

وای من کرده بودم خیلی خوب بود😂😂

پایه ی بالا میخواد یاسی

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان اِلای مامان اِلای ۲ سالگی
مامان حدیث و تودلی🫄 مامان حدیث و تودلی🫄 ۲ سالگی