پرفکت
اصلا استرس نداشته باش
خیلی عمل راحتیه
بعدش که بی حسی میره باید بلند شی راه بری یک کوچولو درد داری هر موقع درد داشتی بگو برات شیاف و بزارن و مسکن بزنن
بهترین روز زندگیم روزی بود ک بیمارستان بودم و اگرصدبار هم برگردم عقب بازم سزارین انتخابمه☺️
تو تایپیکام گذاشتم، بخون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.