خانمای سزارینی لطفا از تجربه هاتون بگید

۴ پاسخ

پرفکت

اصلا استرس نداشته باش
خیلی عمل راحتیه
بعدش که بی حسی میره باید بلند شی راه بری یک کوچولو درد داری هر موقع درد داشتی بگو برات شیاف و بزارن و مسکن بزنن

بهترین روز زندگیم روزی بود ک بیمارستان بودم و اگرصدبار هم برگردم عقب بازم سزارین انتخابمه☺️

تو تایپیکام گذاشتم، بخون

سوال های مرتبط