۱۱ پاسخ

بوسه فرشتس

دختر منم همینجوریه... یوقتایی خیلی کمرنگ میشه یوقتایی پررنگ...

طبیعیه تا ۱سالکی می‌ره کمکم

احتمالا به خاطراینکه به پشت میخوابن اینجوری میشن گلم. شاید هم بوسه فرشتس

قشنگه که😍پسر منم داره
یکم پشت چشماشم داره
اینا همینطور میمونن شاید با بزرگتر شدنشون کمرنگتر بشه ولی موقع عصبانیت یا خنده زیاد پررنگ شه در حد چند ثانیه🥹

پسرمنم داره بعضی روزا پررنگ ترم میشه بوسه فرشته بازچطوریه

بهش میگن بوسه فرشته🥹ماهلینم داره

دختر منم داره از بچگی الان یه خرده کم رنگ تر شده بوسه فرشته اس😍

پسرمنم اینطوریه ولی تو یه کوچولو قرمزی تو سر همسرم و پدرشوهرم هم هست که پسرم هم فکرمیکنم ارث برده و هم فکرکنم بیشتر به پشت میخوابن زیاد میشه قرمزیش

پسر منم

بچه منم

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا ۱۳ ماهگی