۸ پاسخ

من بچم تو گهواره 10 روزش بود هنوز زایمان نکرده بودم 🤣 🤣 دیگه ب زور آوردیمش بیرون

ای وای چه صبری داری.

برو دکتر یا ماما معاینه تحریکی بکنن دهانه رحمت باز بشه

عزیزم ریسک نکن خطرناکه خودت برو بیمارستان معاینه کنند

فک کنم دیگه خودت دیگه باید بری بیمارستان با امپول فشار زایمان کنی چون ممکنه بچه مدفوع کنه براش خوب نیس

واقعاا اخه چرا نمیری امپول فشار بزنن

خطرناک نیست؟؟

واای 😂😂

سوال های مرتبط

مامان آرامش و تو دلی مامان آرامش و تو دلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دختروکم💜 مامان دختروکم💜 روزهای ابتدایی تولد