من بچم تو گهواره 10 روزش بود هنوز زایمان نکرده بودم 🤣 🤣 دیگه ب زور آوردیمش بیرون
ای وای چه صبری داری.
برو دکتر یا ماما معاینه تحریکی بکنن دهانه رحمت باز بشه
عزیزم ریسک نکن خطرناکه خودت برو بیمارستان معاینه کنند
فک کنم دیگه خودت دیگه باید بری بیمارستان با امپول فشار زایمان کنی چون ممکنه بچه مدفوع کنه براش خوب نیس
واقعاا اخه چرا نمیری امپول فشار بزنن
خطرناک نیست؟؟
واای 😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.