قرص ب۱توو شیردهی اشکالی نداره؟

۱ پاسخ

در مورد قرص B1 تو دوران شیردهی خیالت تخت باشه، معمولاً کاملاً بی‌خطره و حتی برای خودت و بچه مفیده.

چون این ویتامین محلول در آب‌ئه، بدنت هرچقدر لازم داشته باشه جذب می‌کنه و اضافه‌اش هم دفع میشه؛ برای همین خیلی سخت مسمومیت‌زا میشه.

فقط دو تا نکته:

یکی اینکه اگه دوز معمولی (مثلاً همین قرص‌های ساده‌ی ۳۰۰ میلی‌گرم) استفاده می‌کنی، اصلاً جای نگرانی نیست.

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مَهوا خانوم🧸🫀 مامان مَهوا خانوم🧸🫀 ۱۵ ماهگی