در مورد قرص B1 تو دوران شیردهی خیالت تخت باشه، معمولاً کاملاً بیخطره و حتی برای خودت و بچه مفیده.
چون این ویتامین محلول در آبئه، بدنت هرچقدر لازم داشته باشه جذب میکنه و اضافهاش هم دفع میشه؛ برای همین خیلی سخت مسمومیتزا میشه.
فقط دو تا نکته:
یکی اینکه اگه دوز معمولی (مثلاً همین قرصهای سادهی ۳۰۰ میلیگرم) استفاده میکنی، اصلاً جای نگرانی نیست.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.