۷ پاسخ

اره تقریبا نینی منم اینجوری شده فک کنم جاشون تنگ شده

آره دختر منم همینجوریه

آره منم همینطوره.بعضی وقتا ک‌ جا ب جا میشه هم خیلی کم دردم میاد

اره عزیزم طبیعیه

چون بزرگ شده جا براش تنگه طبیعیه حس نکنی

مال من تا دیروز لگدای دردنااااک میزد امروز از صبح خبری نیست نمی دونم چیکار می‌کنه فقط کش و قوس میده خودشو😑

نی نی منم همینطوره

سوال های مرتبط