مامانا چرا لبای پسرم اینطوری شده؟ 😭😔

تصویر
۷ پاسخ

نستاتین هم بدی خوب میشه فقط بعضی از بچه ها از نستاتیین مشکل گوارشی میگیرن

شیر خودتو میدی براهمونه خودش میره اصلان تلاش ب پاک کردن نکن که پوست لبش میره برا پسر منم اونجوری شده بود ولی الان رفتن
و اول که میخوای شیر بدی اصلان ندوشا دهنش از اونم میتونه باشه
سینتو فشار نده که شیر بدوشه دهنش کپک میزنه

قطره نیستاتین بهش بده ۶ ساعتی ۱۰ قطره

خشکه شاید ب خودت استرس نده

هیچی نیست لب هاشو پاکن میره شیره خشک شده فکر کنم

شیر نیست ؟؟؟ مثل برفکم هست

بخاطر شیره فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان پسرِبابا😍 مامان پسرِبابا😍 ۱۵ ماهگی
مامان ایلیا و دنیرا مامان ایلیا و دنیرا ۲ سالگی
مامان فرامرز مامان فرامرز ۱۴ ماهگی
مامان 🩷🩷جوجه مامان 🩷🩷جوجه ۳ ماهگی
مامان امیرعباس وزینب مامان امیرعباس وزینب ۹ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی