میگن ۱۳ ازاد سازی باردارم باشی هاله میندازه نندازه یعنی منفی
سلام عزیزان من خودم روانشناس هستم سوالاتون و رایگان پاسخ میدم ضمنا تو روبیکا هم گروه چت تجربیات نو مادران و بارداری ها و اقدامی ها دارم آیدیم میذارم برا دریافت لینکش pm بدید
@noorZendegi_psy
منمروز 6آزاد سازیم استرس دارم
ان شالله دوتامون باردار باشیم
منم 14منفی شد. الان روز 16 نزدمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.