۱۱ پاسخ

نان عزیزم

بیومیل برای دختر من خوب بود

وزن بدون ویتامین مهم نباشه برات نان فقط وزن میده ویتامینش کمه من اپتامیل میدم وزن نرمالی میده ولی ویتامیناش کامله

من اپتامیل میدادم خیلی عالی بود
ولی متاسفانه دیگه نتونستم پیدا کنم الان یک هفته است بیومیل میدم

نان بده خوبه

نان بسیار خوبه

من‌ببلاک میدادم گلم خیلی خوب بود‌وزن دهیش ولی بهش نساخت عوض کردم الان آپتامیل میدم نمیدونم اینم وزن دهیش خوبه یانه

نان عزیزم

اپتامیل

نان به دختر من ساخت

اپتامیل پرونوترا

سوال های مرتبط

مامان زهرابانو مامان زهرابانو ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۷ ماهگی