سلام خانما چه شیر خشکی وزن دهی قویی داره؟؟؟؟

۳ پاسخ

برا بچه من بیومیل فقط خوب بود

بچت وزنش کمتر از حد معموله یا میخوای چاق باشه؟

اپتامیل میدم عالیه بازم بچه ای متفاوت یکی بهش نمیسازه اصلا

سوال های مرتبط

مامان زهرابانو مامان زهرابانو ۸ ماهگی
مامان جانانم مامان جانانم ۱۶ ماهگی