۶ پاسخ

اپتامیل

فقط بستگی به بچه داره بچه من اپتامیل میخوره ولی زیاد وزن نمیگیره چاق نیست

بستگی پاره چ مارکی بهش بسازه
اما نان میگن خیلی وزن دهی دارع اما سنگینه

بستگی به بچه داره عزیزم باید ببینی چه مارکی بهش میسازه

چقد بود چقد شده؟

به بچه بستگی داره ربطی به شبرخشک نداره

سوال های مرتبط

مامان زهرابانو مامان زهرابانو ۸ ماهگی
مامان جانانم مامان جانانم ۱۶ ماهگی
مامان معجزه من مامان معجزه من ۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۷ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی