۳ پاسخ

نان چربی بالایی داره

من کنار شیر خودم اپتامیل میدم،کلا پسرم تپلی ژن باباش،تو۳۸هفته ۳۷۰۰بدتیا اومد دو ماهگی ۶۶۰۰

نان عالیهب

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی
مامان معجزه من مامان معجزه من ۶ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۶ ماهگی
مامان جانانم مامان جانانم ۱۶ ماهگی
مامان زهرابانو مامان زهرابانو ۸ ماهگی