چه شیر خشکی خوبه و وزن دهی بالا داره

۳ پاسخ

شیرخشک نان زیاد دارم...شما میخواید بهتون بدم جاش اپتامیل بم بدین یا هزینش رو؟؟؟
بچم نان دوست نداره اپتامیل بهتر میخورد

تروویتال و بیومیل

بستگی داره به بچه شما چی بسازه، آپتامیل، نان جز بهترین هاس

سوال های مرتبط

مامان جانانم مامان جانانم ۱۶ ماهگی
مامان معجزه من مامان معجزه من ۶ ماهگی
مامان زهرابانو مامان زهرابانو ۸ ماهگی