بنظر شما چه شیر خشکی وزن دهی بهتری داره .؟

۶ پاسخ

منم نان میدم

من نان میدم، راضی ام ، ماهی ۷۰۰ الی ۱/۲۰۰ اضافه میکنه
البته بچم دوشیرست
بچه دوستم فقط نان میخوره همسن بچمه ۸ کیلوعه ماشاالله
بازم هر شیرخشک رو هر بچه یحوره

من نان میدم راضی‌ام

نان و آپتامیل

نان عزیزم

شنیدم نان خیلی خوبه وزن دهیش

سوال های مرتبط

مامان مهــــوا مامان مهــــوا ۸ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۱۶ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۶ ماهگی
مامان علیرضا وبهار مامان علیرضا وبهار ۲ ماهگی