۳ پاسخ

اگه بیمه نداشته باشی در حد 1500 تا 2تومان میشه

من رفتم بیمارستان البرز دکتر دانش آموز
یکشنبه ها هستند
بیمه تامین اجتماعی رایگان هست
ساعت دو نوبت میدن
کل وقتت هم نیم ساعت تا 45 دقیقه
پذیرش نوبت میگیرید تند تند رد میکنن
یه نوشابه کوچک هم باید ببری
دکترش عالیه از تهران میان فقط یکشنبه

من هفته‌ی قبل، مطب دکتر ابریشمی انجام دادم ۵۲۰۰
خیلی دکتر خوبیه بادقته و وقت میذاره واقعا راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان مامان نینی مامان مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هنا خانم مامان هنا خانم ۴ ماهگی
مامان دونه برف❄ مامان دونه برف❄ ۵ ماهگی