اگه بیمه نداشته باشی در حد 1500 تا 2تومان میشه
من رفتم بیمارستان البرز دکتر دانش آموز
یکشنبه ها هستند
بیمه تامین اجتماعی رایگان هست
ساعت دو نوبت میدن
کل وقتت هم نیم ساعت تا 45 دقیقه
پذیرش نوبت میگیرید تند تند رد میکنن
یه نوشابه کوچک هم باید ببری
دکترش عالیه از تهران میان فقط یکشنبه
من هفتهی قبل، مطب دکتر ابریشمی انجام دادم ۵۲۰۰
خیلی دکتر خوبیه بادقته و وقت میذاره واقعا راضی بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.