بچم یکسال و سه ماهه
الان باردارم، دیگه نباید بهش شیر بدم؟؟

۶ پاسخ

تا سه جهار ماهگی اشگال نداره.‌‌‌..شیر بدی

وای منم دوست دارمممم باردار باشم یکی دیگه بیارممممم

قطع کن عزیزم بدنت داغون میشه

نه عزیزن باید قطع کنی

مباركه نه ديگه بسشه ضعيف ميشي سنشم كه مناسبه پاستوريزه بده

نه دیگه

سوال های مرتبط