۲ پاسخ

باشه جانم. آره راست میگی منم نمیدونم چ کار کنم سینمو نمیگیره بیچارم کرده بچم.

اگه خواستی بگیری ازینایی که توی لباس زیر قرار میگیره و خودکار شیر میدوشه بگیر،البته اگه برات مقدوره...
من برقی دارم ولی ازینا نیست،واسه همش باید یه جا بشینم فقط معطل اینکه شیر دوشیده بشه،البته من سینمو میدم ..واسه گاهی اوقات...
البته اینم بگم چیزی که شنیدم اینه که اگه بچه سینه رو نگیره به مرور شیر خشک میشه

سوال های مرتبط

مامان سامراد کوچولو مامان سامراد کوچولو ۹ ماهگی