۷ پاسخ

سلام عزیزم خوبی؟ بهتر شدی؟ مرخصت کردن

مبارک باشه عزیزم وقت کردی بیا از زایمانت تعریف کن برامون.مخصوصا واس ما سز دومی ها

مبارک باشه 🥹💕

مبارک باشه مامان جان

مباارکت باشه حال نی نی چطوره؟ خودت چطوری ؟ درد داشت

بسلامتی در داشتی چرا اینقدر زود به من گفته سی نه هفته تموم باید باشی برا سزارین

ای جان بسلامتی مبارک باشه 😍😍

سوال های مرتبط

مامان نیلماه مامان نیلماه ۵ ماهگی
مامان ارسلان و توراهی مامان ارسلان و توراهی هفته سی‌وششم بارداری
مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی
مامان ماهان🥹🩵 مامان ماهان🥹🩵 ۱۰ ماهگی
مامان کارن 🩵کایرا🩷 مامان کارن 🩵کایرا🩷 ۴ ماهگی
مامان دلوانم❤️ مامان دلوانم❤️ ۱ ماهگی