معمولا از هفته ۳۸ کامل به بعد معاینه انجام میدن
36هفته
من دیروز یعنی ۳۷ هفته رفتم مایعنه کرد گفت طبیعی
مامای من گفت وقتی وارد ماه نهم شدی بیا ولی گفتم بزار 36هفته بشم برم ولی خیلی خجالت میکشم
عزیزم تو سونوگرافی اخر اگر لگن کوچیک باشه میگن یانه حتما باید معاینه بشیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.