۵ پاسخ

همه ي بچه ها همينن ديگه عزيزم بلد ميستن فعلو فاعل درست بگن درس نخوندن كه فقط دارن تكرار ميكنن كم كم درست ميشه

عزیزززززم نه اینا طبیعی دختر منم میخواد بگه داری کجا میری میگه کجا میری داری

طبیعیه عزیزم اینا بچه ن مدرسه نرفتن که اول شخص و دوم شخص و تشخیص بدن منظورش از ببندم همون برام ببنده بچه منم همینجوری میگه

اینکه طبیعی هست

پسر منم اینجوریه نگران نباش

سوال های مرتبط