من ب دومی هم فک نمیکنم چ برسه سومی
خدا نگه داره همه بچه ها باشه مال منم باشه همین دونه کافیه به دومیم فک نمیکنم
والا ما دومی رو هم نمیخوایم
منم دوست دارم🥲
حتی دوم هم نمیارم چه برسه سومی،
کفش تابسونی عالی سه میلیون تومن!!!
همین دو تا کافیه
ماشالله بهشون انقدر انرژی دارن که تمومینداره
سوم😂😂😂😂😂وی
من یدونه دارم ب دومی فک نمیکنم خواهر چ برسه ب سومی یاابلفضل
تو اولی گیر افتادیم از وقتی از شیر گرفتمش همش میگه به به خدا به خیر کنه با این گرونی
بلاگرای پولدار جهت افزایش درآمد و ویو😅👌
وگرنه ما ک زیر اولی هم زاییدیم
برخلاف میل باطن به همین دوتا بسنده میکنم
من اگه بارداریم سخت نبود و پولدار بودم کمکی داشتم چهار تا میاوردم ،،،الان دوتا کافیه
والا من نمیخواستم، خدا برام خواست
من سه تا دارم ماشالله.خیلی خوبه بیار حتما
استغفرالله 😄😄
تو اولی موندم
والا من ی دونه دارم ،توبه کردم خیلی سخت گذشته واسم
من کلا بارداری خوبی هم نداشتم استراحت مطلق بودن
من ب شوهرم گفتم خودتوووو تیکه پاره کنی بچه سومی در کار نیستتتتتت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.