۱۸ پاسخ

من ب دومی هم فک نمیکنم چ برسه سومی

خدا نگه داره همه بچه ها باشه مال منم باشه همین دونه کافیه به دومیم فک نمیکنم

والا ما دومی رو هم نمیخوایم

منم دوست دارم🥲

حتی دوم هم نمیارم چه برسه سومی،
کفش تابسونی عالی سه میلیون تومن!!!

همین دو تا کافیه
ماشالله بهشون انقدر انرژی دارن که تمومی‌نداره

سوم😂😂😂😂😂وی

من یدونه دارم ب دومی فک نمیکنم خواهر چ برسه ب سومی یاابلفضل

تو اولی گیر افتادیم از وقتی از شیر گرفتمش همش میگه به به خدا به خیر کنه با این گرونی

بلاگرای پولدار جهت افزایش درآمد و ویو😅👌
وگرنه ما ک زیر اولی هم زاییدیم

برخلاف میل باطن به همین دوتا بسنده میکنم

من اگه بارداریم سخت نبود و پولدار بودم کمکی داشتم چهار تا میاوردم ،،،الان دوتا کافیه

والا من نمیخواستم، خدا برام خواست

من سه تا دارم ماشالله.خیلی خوبه بیار حتما

استغفرالله 😄😄

تو اولی موندم

والا من ی دونه دارم ،توبه کردم خیلی سخت گذشته واسم
من کلا بارداری خوبی هم نداشتم استراحت مطلق بودن

من ب شوهرم گفتم خودتوووو تیکه پاره کنی بچه سومی در کار نیستتتتتت

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۲ سالگی